onsdag 7. november 2007

litt klokere?

Nå har jeg hatt en lang dag på sykehuset. Startet dagen med å forsove meg, så Johan måtte kjøre meg nedover. rakk det heldigvis. CT'en var over før jeg rakk og blunke. Jeg er glad jeg hadde tatt med meg litt pensum somjeg kunne lese, hvis ikke hadde tiden gått altfor tregt.

Fikk møtt legen og sykepleieren min ved kreftavdelingen. Fikk spurt om mye av det jeg lurte på. Det jeg har lurt mest på er når vi kunne begynne å planlegge barn. Fastlegen min trodde ganske snart, men han var ikke sikker. Legen på kreftavdelingen forhørte seg med flere leger det nede og anbefalte meg å vente. Det er fordi hvis kreften skal komme tilbake gjør den det mest sannsynlig i løpet av to år. de mente at det heller ikke var noen økt risiko for tilbakefall dersom jeg tok p-piller. Så da begynner jeg med det igjen så venter vi litt med barn. Det er jo mest praktisk med tanke på å bli ferdig med studiene. Til sommeren blir det dessverre ingen baby, men jeg og Johan skal gifte oss. Og det er jo absolutt noe å se fram til:)

Ingen kommentarer: