torsdag 3. januar 2008

da er jeg ferdig med strålinga:D

Leeenge siden sist jeg skrev. Har jo vært jul og greier i mellomtiden. Det har ikke hendt så mye. Men jeg har fått meg baby. Siden vi er anbefalt å vente i to år ordnet vi oss en bissevovv. En herlig golden retriever på tre år. Godt å ha noen som må ut, så jeg går laaange turer hver dag, noe jeg tror jeg har godt av.

Depresjonen jeg hadde i november var heldigvis kortvarig, selv om jeg ble sykemeldt fram til jul. Men jeg fikk levert semesteroppgave og tatt eksamen. Oppgaven som ble levert den uken jeg hadde en knekk gikk over all forventning. Fikk B!! Enn hvis jeg hadde vært i toppform, da hadde det nok vanket en A, men jeg er alldeles fornøyd med B:)

Stort sett har strålebehandlingen gått bra. Har siden julaften (siste 8 behandlinger) vært illrød og flasset masse på puppen. Huden har vært sår og det har vært vondt når den har blitt strekt. Har vært flink og klint den inn med Aloe Vera og Acobase. Synes i grunnen Acobase flere ganger for dagen har vært det som har hjulpet mest. Det tar en til to uker før jeg er bra i huden igjen, men det tåler jeg.

Nå gjenstår det en kontrolltime på mandag, så håper jeg at jeg er ferdig på kreftavdelingen for godt.

1 kommentar:

Roar sa...

Hei pus.. Flott å være ferdig .. Blir kjempeglad av å lese mellom linjene i det siste innlegget ... Mye bra der : optimisme og glede hmmmm og noe som kan ligne på lykke faktisk . Bra å lese for en gammel pappa det vettu ....
Pass godt på deg selv da !
Klemmer
fra
Pappa